Szlifowanie wału korbowego

Dysponując nowoczesnymi szlifierkami i posiadając duże doświadczenie, proponujemy Państwu kompleksowe i profesjonalne szlifowanie wału korbowego. Posiadamy urządzenia, pozwalające nam na uzyskiwanie doskonałych i zróżnicowanych parametrów obróbki – zarówno pod względem długości, jak i wielkości wykorbienia. Dzięki stosowaniu sprawdzonych sposobów i najlepszych technologii, osiowość wału jest nienaruszona, a w skład naszych działań z zakresu szlifowania wału korbowego wchodzi również utwardzanie, polerowanie po utwardzaniu oraz mycie kanałów olejowych, wyważanie i wiele innych. Specjalizujemy się również w licznych działaniach na blokach cylindrowych, w związku z czym jesteśmy w stanie każde zlecenie wykonać od początku do końca.

Do każdego Klienta podchodzimy w pełni indywidualnie, realizując zlecenia z największą dbałością o każdy szczegół i oferując bardzo atrakcyjne ceny naszych prac. Zapewniamy profesjonalizm oraz pełne dostosowanie działań do potrzeb oraz wymagań każdego z Państwa. Zapraszamy do poznania szczegółów naszych usług i tego, co obejmuje szlifowania wału korbowego:

Moto – Szlify

  • Wały korbowe: szlifowanie i polerowanie wałów korbowych, utwardzanie (azotowanie), polerowanie po utwardzania (azotowaniu), 

  • prostowanie, mycie kanałów olejowych, wyważanie, dorabianie panewek.

Maksymalna długość szlifowanego wału korbowego l= 2000 mm


Bloki cylindrowe:

  • roztaczanie i honowanie cylindrów,
  • osiowanie (legalizacja) łożysk głównych,
  • regenerowanie łożysk głównych (po obróceniu panewki),
  • regenerowanie boku bloku cyl. od strony pierścieni oporowych,
  • regenerowanie łożysk wałka rozrządu (w bloku cyl.),
  • spawanie,
  • wymiana i wykonywanie tulei cylindrowych,
  • regeneracja gniazd pod tuleje cylindrowe (mokre), jak np. Ursus, Zetor,
  • średnica wytaczania ф 35 mm – 330 mm.


Głowice:

  • szlifowanie (planowanie) powierzchni głowicy,
  • wymiana gniazd zaworowych,
  • frezowanie gniazd,
  • regeneracja łożysk wałka rozrządu i metalizacja wałków,
  • maksymalna długość głowicy l=1000 mm.


Korbowody:

  • wymiana tulejek główki korbowodów i regenerowanie stopy korbowodu,
  • wykonywanie tulejek korbowodu o ponadwymiarowych gabarytach,
  • minimalna średnica obrabianego gniazda zaworowego ф=16 mm, maksymalna - ф=100 mm.