Dysponując nowoczesnymi szlifierkami i posiadając duże doświadczenie, proponujemy Państwu kompleksowe i profesjonalne szlifowanie wału korbowego. Posiadamy urządzenia, pozwalające nam na uzyskiwanie doskonałych i zróżnicowanych parametrów obróbki – zarówno pod względem długości, jak i wielkości wykorbienia. Dzięki stosowaniu sprawdzonych sposobów i najlepszych technologii, osiowość wału jest nienaruszona, a w skład naszych działań z zakresu szlifowania wału korbowego wchodzi również utwardzanie, polerowanie po utwardzaniu oraz mycie kanałów olejowych, wyważanie i wiele innych. Specjalizujemy się również w licznych działaniach na blokach cylindrowych, w związku z czym jesteśmy w stanie każde zlecenie wykonać od początku do końca.
Do każdego Klienta podchodzimy w pełni indywidualnie, realizując zlecenia z największą dbałością o każdy szczegół i oferując bardzo atrakcyjne ceny naszych prac. Zapewniamy profesjonalizm oraz pełne dostosowanie działań do potrzeb oraz wymagań każdego z Państwa. Zapraszamy do poznania szczegółów naszych usług i tego, co obejmuje szlifowania wału korbowego:
Moto – Szlify
-
Wały korbowe: szlifowanie i polerowanie wałów korbowych, utwardzanie (azotowanie), polerowanie po utwardzania (azotowaniu),
-
prostowanie, mycie kanałów olejowych, wyważanie, dorabianie panewek.
Maksymalna długość szlifowanego wału korbowego l= 2000 mm
Bloki cylindrowe:
- roztaczanie i honowanie cylindrów,
- osiowanie (legalizacja) łożysk głównych,
- regenerowanie łożysk głównych (po obróceniu panewki),
- regenerowanie boku bloku cyl. od strony pierścieni oporowych,
- regenerowanie łożysk wałka rozrządu (w bloku cyl.),
- spawanie,
- wymiana i wykonywanie tulei cylindrowych,
- regeneracja gniazd pod tuleje cylindrowe (mokre), jak np. Ursus, Zetor,
- średnica wytaczania ф 35 mm – 330 mm.
Głowice:
- szlifowanie (planowanie) powierzchni głowicy,
- wymiana gniazd zaworowych,
- frezowanie gniazd,
- regeneracja łożysk wałka rozrządu i metalizacja wałków,
- maksymalna długość głowicy l=1000 mm.
Korbowody:
- wymiana tulejek główki korbowodów i regenerowanie stopy korbowodu,
- wykonywanie tulejek korbowodu o ponadwymiarowych gabarytach,
- minimalna średnica obrabianego gniazda zaworowego ф=16 mm, maksymalna - ф=100 mm.